Service & contact

BRO Servicedesk

Helpdesk 'zie ook'

De BRO Servicedesk staat iedere werkdag voor je klaar. Bel 088- 8664 999 of vul het contactformulier in.

Wil jij BRO-ondersteuning? Laat het ons weten.

Servicemededelingen

Storing Bronhouderportaal

Vrijdag 15 maart: We hebben gemerkt dat er sinds vanochtend een storing is bij het Bronhouderportaal van de Basisregistratie Ondergrond.

Het Bronhouderportaal ondervindt momenteel performance-problemen, waardoor deze traag reageert. Dit geldt ook voor de demo-omgeving van het Bronhouderportaal.

Deze storing kan mogelijk ook effect hebben op andere functies van de Basisregistratie Ondergrond, zoals het BROloket.
Momenteel zoeken we uit wat er precies aan de hand is en werken we aan een oplossing.
Onze excuses voor het ongemak.

Actie vereist

Let op: per 1 maart moeten alle gebruikers van de REST interface van het Bronhouderportaal overgestapt zijn naar Versie 2 met een nieuw token.

Gepland onderhoud

Storingen

Aandachtspunten Bronhouderportaal

  • Inlogaccount is gewijzigd. Lees welke actie vanaf 15 september nodig is bij het inloggen op het Bronhouderportaal.

  • Verzoek bij grote levering: als je een grote levering wilt doen, neem dan vooraf even contact op met de Servicedesk. Dan plannen we die levering in.

Aanleveren en gebruiken

Aanleveren en opnemen tegel

Alle praktische tips en tools hebben we voor jou op een rij gezet om het werken met de BRO eenvoudiger en prettiger te maken.

Toolkit communicatie

Toolkit Communicatie tegel

Handige presentaties, illustraties en schema's die je kunt gebruiken bij het verder brengen van de BRO in jouw organisatie.