Om toegang te krijgen tot het Bronhouderportaal dient er eerst een BRO-coördinator of gebruikersbeheerder te worden geregistreerd via de Servicedesk. Deze persoon fungeert als eerste aanspreekpunt namens het drinkwaterbedrijf en kan vervolgens rollen toekennen aan andere collega’s die gaan werken met het bronhouderportaal.
Zie ook bijbehorende FAQ:
Hoe maak ik een nieuwe of extra gebruikersbeheerder aan in het Bronhouderportaal?
Kan ik voor mijn collega’s een account aanmaken in het Bronhouderportaal?
De projecten waarvoor eerder een machtiging vanuit de provincie aan het drinkwaterbedrijf was gekoppeld, zijn afgesloten. Zodra je in het tabblad ‘Mijn organisatie’ de rol van projectbeheerder hebt gekregen, kun je zelf nieuwe projecten aanmaken.
Nee, het eigenaarschap van de put is niet aangepast. Voor de aanpassing van de gegevensinhoud van een object ( waaronder het veld ’eigenaar’) is de (nieuwe) bronhouder verantwoordelijk.
Er zijn in dit geval ook 2 opties:
Wij laten het weten als deze bugs zijn verholpen.
Loop je ergens tegenaan en kun je het antwoord niet vinden op onze site, neem dan contact op met onze Servicedesk via:
📧 support@broservicedesk.nl
Ja, er is een vraag&antwoord-rubriek gemaakt over het Bronhouderportaal.